Sunday 31 May 2009

Alaska Principal

Supòs que aquesta ha estat la millor de les meves visites a Palma. I és difícil destriar-ne, quan se'n fan tan poques, però sí, em quedaria amb aquesta. I no és que hagi fet gaire cosa més que el que solia fer quan estava per aquí, potser fins i tot menys o qui sap si massa, però, en general, una mica allò de sempre. No ho sé. Tot i així, ha estat la millor de les meves visites a Palma. Un poc perquè he fet allò que realment volia fer i, malgrat que me n'han mancat i que no hi érem tots, els dies han estat més aviat productius.

Òbviament, quan hom surt del Principal, cal anar a l'Alaska. Perquè són d'aquelles coses que ni es plantegen. I un poc per això i un poc per sa gent estic content d'haver-me escapat un cap de setmana més de Barcelona, perquè per un pic no me'n vaig trasbalsat, igual que no hi he estat. Per desgràcia, en tornar el Born ja no serà el mateix Born de la Setmana del Llibre.


No comments: