Sunday 19 October 2008

Diumenge.

Aquest diumenge no és cap diumenge. Avui és dilluns, és dissabte o és divendres. Na Marta ha baixat des de Vic a veure'm, a visitar Barcelona. Com si, sense haver-ho planejats, els dos vam acabar pensant el mateix. Un diumenge diferent. Aquest diumenge no és cap diumenge. I na Marta i jo hem passejat per La Ciutadella i el Port Vell i la Rambla.

Barcelona ha tornat a oblidar la pluja, encara que crec que aquest oblit durarà tan sols uns dies i, d'aquí poc, tornarem tenir l'aigua i els núvols al costat. Però avui, diumenge, ha sortit el sol i he passejat més Barcelona que en tot el mes anterior a aquesta visita.

Diu na Marta que ella m'associa a Palma i que, per això, se li fa extrany passejar amb jo per aquí. I jo em dic que tenc ganes de tornar a Ciutat, que en una setmana em tendreu per allà i que, en tornar, ja visitaré Vic i aniré a veure Antònia Font amb na Marta.

I és que els diumenges, així, donen gust. I més quan sé que tots els deures que havia de fer ja els he fet.

No comments: