Friday 23 March 2012

Focs artificials.

Cafès que no volen sortir i jo amb les torrades que se'm refreden a la terrassa i aquest microones que no encalenteix ni la llet. Avui no és dia de cuina matinera. La solitud matinal ha tornat i amb ella el sol i l'estudi de la teoria bàsica d'impostos via Thomson Civitas. No durarà, però, i ja m'agradaria tenir per davant deu, quinze dies de descans o d'estudi, que, si més no, ve a ser semblant. Al meu ritme, amb petits descansos d'alçar el cap i mirar el solet com brilla, amb voltins pel centre o pel mercat del Clot, amb canyes el vespre. I, malgrat tot, la frenètica cursa pompeuenca, no em deixa ni tan sols temps per a això, per a fer d'estudiant i estudiar, que ja em calia.

Perquè encara estem al segon trimestre i el tercer ja treu el cap just després de Pasqua i, de debò, quina mandra tot plegat, les 20 hores de pràctiques, les 15 de feina i les 6 de classe. I al mateix temps, quines ganes, de les 20 hores de pràctiques i les 6 de classe i les de després de la setmana sis, amb suposadament caps de setmana de veres al Gironès, l'Empordà o què sé jo, a Barcelona, sense pensar ni voler admetre que l'1 de juliol queda molt a prop i no en sabem res de res del que vendrà després. Sense angoixes, sense pors.

I mentres tant, a gaudir d'aquests dies barcelonins i de tot això que tenim per aquí.

No comments: