Monday 19 March 2012

Elogi d'una terrassa.

Acab el paràgraf i m'estir, deix el text i aquest bolígraf tan lleig i que pinta tan malament damunt la taula. Faig un glopet al cafè i tanc els ulls. Aixec el cap cap el sol i em toco els cabells, encara mig humits de la dutxa i suaus del xampú. Les meves mans segueixen seques, m'hauria de posar crema. Aquest sol és glòria i, per sort, aviat deixarà de ser temporal. Ja ve la calor i aquesta pell atòpica deixarà de patir.

Fa olor a terra humida i a la menta i la farigola que acab de regar. En una horeta se'n va el sol per l'àtic d'aquí damunt i la terrassa començarà a refredar-se. Val més que m'hi posi si vull acabar el text, però aquí, estirat, al sol, amb els ulls tancadets, s'hi està molt bé.

Encara hi ha qui no entén perquè m'agraden les èpoques d'exàmens.

1 comment:

Anna said...

M'hi hauràs de convidar, a aquesta terrassa!